Avem cele mai bune prețuri de oriunde! Garanție de satisfacție de 44 de zile
înapoi la prima pagină

Termeni si conditii

Termenii si condițiile magazinului on-line cu produse electronice Gizzmo.ro, deținut de către compania DDG3 d.o.o., sunt efectuate în conformitate cu legea slovenă privind protecția consumatorilor (ZVPot), precum și în baza recomandărilor Camerei de Comerț Internationale și legii slovene de e-commerce.

Informații despre companie.

DDG3 d.o.o.
Podvin pri Polzeli 31B
3313 Polzela
Slovenia
IBAN SI56 0430 2000 3406 139 (NKBM bank)
Director: Mitja Glasenčnik
Număr de înregistrare: 8069212000
Înregistrat ca platitor de TVA in Romania: RO37263502

Magazinul on-line Gizzmo.ro (denumit în continuare "Gizzmo.ro" sau "magazinul online") este operat de societatea DDG3 d.o.o. (denumită în continuare "vânzător"). Procesul de comanda al consumatorilor este simplificat și asigură că furnizorul protejează datele complete și le utilizează în conformitate cu condițiile la care s-a căzut de acord cu (potențialul) client. Vânzătorul asigură protejarea datelor utilizatorului și oferă un proces de comandă simplificat ș în acord cu Termenii și Conditiile magazinului online. Termenii și Condițiile includ activitățile operaționale ale Gizzmo.ro, drepturile de utilizator și relațiile de afaceri între furnizor și client.

Plângeri și dispute

Compania DDG3 d.o.o. respectă actuala legislație de protecție a datelor consumatorului. Compania DDG3 d.o.o. dorește întotdeauna să își îndeplinească sistemul de primire și rezolvare a disputelor și există o persoană pe care cumpărătorul o poate contacta prin email sau la telefon. Plângerile trebuie trimise în scris la [email protected] Compania va confirma că a primit plângerea în nu mai mult de 3 zile lucrătoare și îi va spune cumpărătorului cât va dura până ce va fi soluționată. Cumpărătorul va primi un update cu privire la statusul plângerii de-a lungul procedurii.
Compania DDG3 d.o.o. face întotdeauna tot ce poate pentru a rezolva plângerile de comun acord.

Rezolvarea disputelor în afara tribunalului

În concordanță cu normele legale, noi nu acceptăm vreun contractor din afara tribunalului care să rezolve o plângere înaintată de un cumpărător. Compania DDG3 d.o.o, care oferă servicii și bunuri, permite ca acestea să poată fi achiziționate online în Uniunea Europeană. Aici, compania listează o serie de linkuri electronice ce duc la o platformă pentru rezolvarea online a disputelor cumpărătorilor (SRPS). Platforma consumatorului este disponibi AICI.
Regulamentul se bazează pe regulamentul european (UE) nr. 524/2013 din Parlamentul European și Consiliul privind Rezolvarea Disputelor Online și regulamentul (ES) nr. 2016/2004 și Directiva 2009/22/ES.

Cookie-urile și reclamele

Cookie-urile sunt fișiere text mici care sunt stocate pe computerul dvs. odată ce vizitați site-ul nostru și care nu vă afectează hardware-ul și/sau software-ul în nici un fel. Depozitarea acestora este controlată de browser-ul pe care îl folosiți – utilizatorul poate să permită sau nu folosirea cookie-urilor oricând.
Cookie-urile nu sunt periculoase și după o perioadă de timp dispar.
Folosirea cookie-urilor din Uniunea Europeană (UE) este reglementată de directiva privind confidențialitatea și comunicarea electronică 2002/58/CE, articol care vorbește despre folosirea cookie-urilor și a altor tehnologii similare și care a intrat în vigoare odată cu directiva 136/2009.
Site-ul www.gizzmo.ro folosește cookie-uri pentru a controla site-ul, dar nu stochează date personale de nici un fel. Acestea urmăresc activitatea vizitatorului pentru a asigura o experiență mai bună pentru utilizator. Prin folosirea site-ului, vizitatorul acceptă folosirea cookie-urilor.

De ce sunt necesare cookie-urile?

Acestea sunt fundamentale pentru a asigura o experiență online mai user-friendly. Prin folosirea cookie-urilor, interacțiunea dintre un utilizator online și site-ul este mai rapidă și mai ușoară. Cu ajutorul lor, site-ul stochează preferințele individului și experiența acestuia și economisește timp, în timp ce căutarea pe site este mai eficientă și mai ușoară pentru utilizator.
De fiecare dată când un utilizator vizitează site-ul, magazinul online îi oferă un cookie de identificare pentru a monitoriza coșul de cumpărături și pentru a asigura trasabilitate – informațiile sunt stocate în memoria serverului doar în timpul acelei vizite și sunt șterse după o oră de inactivitate. Compania poate stoca cookie-uri permanente pe computerul utilizatorului, recum numărul de identificare care apare într-un cod. Acest lucru permite companiei să recunoască utilizatorul la următoarea vizită a acestuia și să stocheze recenziile utilizatorului pentru a ști deja ce produse le-a văzut. Același lucru se aplică și cookie-urilor externe de la Google Analytics care ajută site-ul să analizeze vizitele online. Compania are dreptul să folosească aceste date în mod anonim pentru a genera statistici. Pentru a siguranța online a utilizatorului, compania colectează de asemenea adresele IP de pe care utilizatorii accesează magazinul online.

Permiterea folosirii cookie-urilor

Dvs. decideți dacă doriți să stocați cookie-uri pe dispozitivul dvs. Setările pot fi schimbate din setările browserului online.
Pentru mai multe informații despre setările cookie-urilor pentru browser, accesați unul dintre link-urile de mai jos:
- Chrome
- Firefox
- Opera
- Internet Explorer 9
- Internet Explorer 7 sau 8
- Safari
Dacă editați sau ștergeți cookie-ul browserului, dacă schimbați sau actualizați browserul online sau dispozitivul, s-ar putea să trebuiască să confirmați că le acceptați din nou după ce vizitați site-ul. Pașii pentru ștergerea și editarea cookie-urilor diferă de la browser la browser. Dacă aveți nevoie de ajutor în acest caz, intrați la secțiunea de ajutor pentru utilizator din cadrul browserului pe care îl folosiți. Și tracking-ul de la Google Analytics poate să fie oprit de la linkul acesta.

Cookie-urile folosite pe site-ul acesta

Protejarea datelor personale

General

Compania are responsabilitatea de a proteja datele personale și confidențialitatea utilizatorilor magazinului online. Orice date personale colectate sunt folosite doar pentru a îndeplini serviciile companiei. Compania respectă confidențialitatea datelor personale și confidențialitatea utilizatorilor online și face tot posibilul pentru a-i proteja de abuzuri sau încălcări ale drepturilor. Protejarea datelor personale ale utilizatorului este secțiunea căreia compania îi dedică un loc special deoarece știm cu toții cât este de sensibilă.
În anumite cazuri, trebuie neapărat să oferim o parte din informațiile personale altor companii pentru ca cel care livrează să poată să își îndeplinească obligațiile contractuale față de utilizator. Orice date personale colectate sunt stocate permanent la această companie terță și este protejată potrivit Regulamentului General de Protejare a Datelor – RGPD.

Folosirea informațiilor personale

Pentru a ne duce la capăt serviciile oferite, compania colectează, manipulează, procesează și depozitează următoarele informații ale utilizatorului:
- Nume și prenume
- Adresa de livrare
- Numele companiei sau a persoanei juridice (dacă utilizatorul este o persoană juridică)
- Nr. TVA (dacă utilizatorul este persoană juridică) - Adresa de email (username)
- Parola ascunsă
- Număr de telefon de contact
- Țara de rezidență
- Și alte date introduse în formularul online de către utilizator
- Alte date care se adaugă în secțiunea profilului utilizatorului
Compania nu este responsabilă de acuratețea, completitudinea sau promptitudinea datelor introduse de către utilizatori.
Compania nu trimite datele altor terțe cu excepția contractorilor cu care compania are un contract privind protecția datelor, dar ei la rândul lor trebuie să protejeze datele personale urmând aceleași standarde.
Compania care colectează date personale face acest lucru cu consimțământul indivizilor. Consimțământul este stocat împreună cu formularul din care datele au fost obținute...
Datele personale sunt depozitate în Slovenia și nu sunt niciodată transferate către alte țări.

Implementarea Politicii de Confidențialitate

Protejarea datelor persoanale este reglementată de către Regulamentul privind Protejarea Datelor Personale.
Toți indivizii care sunt angajați part-time și pot accesa datele personale și alte date ale utilizatorilor știu regulamentul acesta și sunt obligați să îl respecte când vine vorba de protejarea confidențialității și a datelor personale ale utilizatorilor ce folosesc magazinele online. Datoria de protejare a datelor personale nu are o limită de timp chiar dacă persoana respectivă nu mai lucrează pentru companie.
Utilizatorii înregistrați pot să nu mai folosească site-ul oricând și să ceară ca înregistrarea lor să fie anulată printr-o declarație scrisă. Înainte de cererea de anulare, utilizatorul trebuie să își îndeplinească orice obligații mai are față de companie. Compania va proteja în continuare datele personale și confidențialitatea utilizatorului potrivit politicii de confidențialitate, chiar și în cazul anulării.

Protejarea copiilor

Reclamele vor fi vizibile (pe baza vârstei) și vor fi separate clar de jocuri și competiții. Orice mesaj pentru copii va fi potrivit vârstei lor și nu va profita de lipsa lor de experiență, de loialitatea lor sau de încrederea pe care o au ei. Compania nu poate accepta comenzi de la indivizi despre care se crede că ar fi minori fără acordul părinților sau tutorilor.
Dacă nu există un acord clar de la părinți sau tutore, compania nu poate accepta și nici stoca informațiile personale ale unui copil. Compania nu poate trimite datele copiilor unor terțe. Compania nu poate oferi acces gratuit la unele produse și servicii care ar putea răni copiii.

Dreptul la informații și ștergere

Aveți dreptul să vedeți datele personale pe care le folosim și să cereți ca noi să ștergem aceste date. Dacă aveți întrebări despre ștergerea, procesarea sau folosirea datelor personale, vă rugăm să ne contactați la: [email protected] sau trimiteți-ne un email.
Notificările cu privire la statusul comenzii: noi ne rezervăm dreptul de a vă notifica folosindu-vă numărul de telefon pe care l-ați introdus în formularul comenzii atunci când comanda a fost livrată. Dacă nu acceptați comanda, noi ne rezervăm dreptul de a vă suna pe numărul de telefon pentru a vă aminti să acceptați comanda...
Notificări: după ce vă abonați la notificări, numele dvs., nr. de telefon și adresa de email vor fi folosite în scopuri promoționale cu permisiunea dvs – până ce vă veți dezabona de la newsletter. Vă veți abona la newsletter doar dacă dați click pe acesta după ce dați o comandă.
Puteți să vă dezabonați de la newsletter trimițând un email la [email protected] sau dând click pe linkul »Dezabonați-vă aici« care se găsește în partea de jos a emailurilor promoționale.
Pentru a vă dezabona de la mesajele text promoționale, răspundeți la un email promoțional cu cuvântul „dezabonare”. Numărul dvs de telefon va fi șters din baza noastră de date.
Fiecare individ ale cărui date personale le stocăm, salvăm și procesăm are următoarele drepturi:
● Dreptul la ștergere – dacă individul nu mai dorește ca compania să îi proceseze datele, iar stocarea acestor date nu este justificată legal, individul poate să ceară ștergerea acestora.
● Dreptul de a ști cât timp sunt datele stocate.
● Dreptul de a cere o editare, ștergere a datelor sau de a face recurs
● Dreptul de a transfera – individul poate să refolosească datele personale stocare într-o manieră structurată, folosită des și ușor de citit.
● Dreptul la rezolvări legale și sancțiuni – Individul are dreptul de a înainta o plângere către conducere, dar și de a face recurs împotriva deciziei conducerii. El are și dreptul la compensație în cazul în care conducerea nu răspunde.
● Dreptul de a nu fi supus măsurilor care sunt bazate sigur pe Dreptul de a retrage consimțământul – un individ poate să își retragă consimțământul cu privire la procesarea datelor personale

Procedura pentru exercitarea drepturilor

Înțeleg că toate cerințele de mai sus privind exercitarea drepturilor în ceea ce privește datele personale pot fi adresate în scris către manager la următoarea adresă de email: [email protected]
Înțeleg că managerul poate cere informații în plus pentru a se asigura că identificarea poate fi realizată în cazul exercitării datelor personale – el poate să refuze să ia măsuri dacă el poate dovedi că nu pot fi identificat cum trebuie.
Știu că în cazul în care vreau să îmi exercit drepturile cu privire la datele personale din lista de mai sus, managerul trebuie să ia măsuri și să răspundă fără întârziere, nu mai mult cu o lună după primirea cererii.
Compania depozitează datele personale ale individului până ce apare anularea consimțământului de depozitare și procesare a acestor date personale. Utilizatorul poate de asemenea să anuleze cererea de a primi emailuri (care poate fi realizată în scris către adresa de email [email protected]) sau să ceară companiei să îi ceară datele personale permanent, precum și profilul utilizatorului din lista companiei.

În plus

Compania nu va trimite date personale ale utilizatorului către vreo terță și nici nu va permite nici o altei terțe să acceseze aceste informații despre utilizator fără acordul acestui utilizator, cu excepția cazurilor în care autoritățile de stat vor cere acest lucru, dacă această obligație este specificată într-o lege sau din dorința companiei pentru a rezolva niște probleme la tribunal sau pentru a proteja interesele legale ale companiei.
Orice date personale pe care utilizatorul le oferă atunci când se înregistrează pentru a folosi magazinul online sau când achiziționează ceva, inclusiv conținutul comenzii va fi protejat în concordanță cu protejarea datelor personale. Compania nu va folosi aceste date în nici un fel pentru a-l răni pe client în nici un fel. Informațiile nu vor fi folosite pentru a trimite emailuri promoționale sau orice alt material promoțional cu excepția cazurilor în care utilizatorul a cerut acest lucru singur – fără cu consimțământ oferit înainte. Compania poate folosi datele în formă anonimă pentru a genera statistici. Confidențialitatea datelor personale nu va fi încălcată în nici un fel.
Compania va depozita datele personale într-o colecție de date personale atât cât este necesar pentru a atinge scopul pentru care au fost depozitate datele personale.
Compania va oferi informațiile necesare către persoana ce va livra produsele cumpărate (informații despre client și adresa de livrare). Compania va intra în contact cu utilizatorul prin email dacă este necesar pentru achiziția online și prin telefon, dar doar în cazul în care sunt probleme cu achiziționarea produselor.

Gama de produse

Produsele si stocurile oferite de Gizzmo.ro sunt actualizate în mod frecvent, iar dacă un anumit produs nu este disponibil pe site, clientul poate să primească informații suplimentare utilizând adresa de e-mail oferită de vânzător. Toate pozele de pe site-ul nostru sunt cu titlu de prezentare. Din cauza luminii și tehnologiei de afișare, aspectul real al produselor și în special culorile acestora poate fi diferit.

Modalități de plată

Furnizorul oferă următoarele metode de plată:

- Plata prin card de credit sau debit și prin PayPal. Aceste tipuri de plăți sunt procesate în valută și pot apărea taxe suplimentare pentru care nu este răspunzător Gizzmo.ro
- Ramburs (în momentul în care comanda este livrată)

Pentru comenzi cu valoarea peste 199.99 RON (inclusiv TVA), costul de transport este GRATUIT pentru client.
Pentru comenzi sub 199,98 RON (inclusiv TVA) costurile de transport sunt plătite de către client și sunt în valoare de 14,99 RON.
Atenție: Aceste condiții și costurile de transport se aplică numai pentru teritoriul Romaniei.
Comanda minimă acceptată este de 45,00 RON.
Dupa confirmarea comenzii fiecare cumpărător primește, de asemenea, o factură electronică, la adresa de email pe care a introdus-o în timpul comenzii.
În cazul în care informațiile oferite de către client sunt incorecte sau incomplete, iar comanda nu este livrată, Gizzmo.ro nu poate fi tras la răspundere pentru comenzi neonorate. În cazul în care un produs nu este pe stoc și nu se poate onora comanda, Gizzmo.ro este obligat să informeze clientul in termen de 30 de zile calendaristice.

Prețuri

Toate prețurile includ TVA de 19% dacă nu este specificat altfel. Prețurile sunt valabile conform metodelor de plată menționate mai sus și împreună cu termenii și condițiile. Contractul de cumpărare între vânzător și client va fi închis în momentul în care vânzătorul confirmă comanda (clientul primește un e-mail de confirmare a comenzii). Din acel moment, toate prețurile și toate condițiile sunt fixe și valabile atât pentru vânzător cât și pentru cumpărător. Toate ofertele promoționale ale unei pagini sunt valabile până la data indicată sau până la epuizarea stocurilor disponibile. Gizzmo.ro își rezervă dreptul de a modifica prețurile bunurilor și serviciilor fără a alerta în prealabil utilizatorii sau clienții.

Coduri Promoționale

Din când în când, trimitem coduri promoționale clienților noștri care sunt abonați la Newsletter sau prin alte metode și canale. Codurile promoționale ofera o mulțime de avantaje, fie un cadou sau o reducere. Fiecare cod este întotdeauna valabil în limita de timp și/sau pentru produsul/produsele specificat(e) împreună cu codul. Atât după încheierea perioadei de valabilitate cât și întaintea începerii ei acest cod este invalid. Codul promoțional se introduce în câmpul specificat în coșul clientului. Codurile promoționale nu se pot cumula – se poate folosi un singur cod per comandă.

Retragerea din contract

În cazul contractelor la distanță, cumpărătorul are dreptul de a anula contractul în termen de 14 zile de la achizitia produselor (articolul nr. 43 din Legea privind protecția consumatorilor). Clientul trebuie doar să notifice vânzătorul, fără a trebui să își motiveze decizia, la adresa de email [email protected]

Cumpărătorul trebuie să returneze produsele în termen de 44 de zile de la notificarea privind rezilierea contractului la adresa: DDG3 d.o.o., Ljubljanska 8, 3000 Celje, și va suporta toate costurile directe de returnare.

După primirea produselor, potrivit legii, vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului valoarea produsului/produselor returnate. Costul privind expedierea produselor este suportat de către cumpărător.
Clientul este obligat să pună la dispoziția vânzătorului contul bancar (IBAN) și numele complet odată cu returnarea produselor. 

  Restituirea banilor se va face în termen de 14 zile de la primirea înștiințării privind anularea contractului.
Suma care va fi returnată este suma pe care clientul a plătit-o pentru a intra în posesia produsului/produselor achiziționate (nu se pot returna costuri legate de transport).

Produsele cumpărate în set se pot returna doar dacă setul este complet (conține toate produsele livrate).

Reclamații și dispute

Vânzătorul respectă legislația în vigoare privind protecția consumatorilor. Vânzătorul se angajează să respecte toate obligațiile sale și să stabilească un sistem eficient de gestionare al plângerilor. Reclamațiile trebuie trimise la adresa de e-mail: [email protected]

Vânzătorul trebuie să confirme că a primit plângerea în termen de cinci zile lucrătoare de la primirea plângerii, să informeze clientul de timpul estimativ pentru rezolvare și să ofere constant informatii clientului cu privire la statusul rezolvării. Vânzătorul se angajează să rezolve întotdeauna disputele într-un mod prietenos. În cazul în care factura nu corespunde cu ceea ce aveți în colet sau ați primit un produs deteriorat/grețit ne puteți comunica în termen de 48 de ore de la primirea coletului. Daca acest termen va fi depașit, reclamația nu va mai fi valabilă.

Cadouri și coduri promoționale

Clienții fideli, abonați la newsletter sau cei care ne urmăresc prin alte canale pot primi regulat cadouri sau coduri promoționale. O astfel de acțiune include și cadouri gratuite – un produs care este adaugat gratuit la o comandă. Un astfel de plan de promovare include dăruirea unui produs clienților care fac achiziții de o anumită valoare. Valoarea cadoului este întotdeauna prezentată în mod clar. Clientul este cel care decide dacă vrea să achizitioneze produse în valoare de, sau peste valoarea specificată. Dacă clientul vrea sa returneze un produs sau toate produsele care fac parte din comanda cu care a primit cadoul, clientul trebuie sa returneze și produsul cadou. Daca clientul returnează un produs fară care valoarea comenzii rămâne sub pragul specificat pentru a primi cadoul, clientul trebuie să returneze produsul cadoul.

Forță majoră

Niciuna dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru încălcarea obligațiilor sale contractuale dacă acest lucru se datorează unui caz de forță majoră. Forța majoră este un eveniment imprevizibil dincolo de controlul părților, care nu poate fi evitat.

Competență

Orice litigiu apărut între client și Gizzmo.ro va fi tratat în conformitate cu legislația slovenă și examinarea va avea loc în instanțele competente din municipiul sloven Ljubljana.

Ne străduim din răsputeri să vă oferim o experiență excepțională în fiecare zi

31128

ratinguri și recenzii analizate de către utilizatori pentru accesoriile pentru telefoane

60

utilizatori sunt în momentul de față pe site și compară huse pentru telefon

231927

de pachete au fost trimise deja de la oficiul principal Mr. Gizzmo utilizatorilor de peste tot din Europa

34,3h

ore este media comenzilor confirmate la livrare în România

Vreți să aflați mai multe despre Mr. Gizzmo și echipa lui? Despre noi

Dumneavoastră căutați și trimiteți informații folosind o conecțiune sigură 265-bit SSL.

ÎNAPOI SUS
Cart Cart
Dacă doriți să adăugați un produs în coșul de cumpărături apăsați pe butonul „Adaugă în coș” de lângă produs.
continuă

Livrare gratuită